divendres, 7 de març del 2014

No todo lo que se promete es verdad.

Un joven indio denuncia a la marca de desodorante Axe por no atraer a mujeres...








Realmente, ¿de quien podemos fiarnos? 

Utiliza tu sentido común, no creas todo lo que escuchas.



Informate más aquí.  AXE

2 comentaris:

  1. No se aquesta entrada quina relació pot tindre amb el tema però, encara que no la tingui, es un tema prou a desenvolupar. La publicitat moltes voltes es enganyosa, això si, segons lo que tu te creguis de tot lo que ix. Si jo se que un desodorant no atrau a les dones, relacione eixa part de l'anunci a la part fictícia per a quidrar l'atenció, com per exemple el lleó de "generali seguros", tots sabem que Calleja no te un lleó en sa casa, però si teu creus, això ja pot ser que sigui més el teu problema que el de l'anunci. I, relacionat amb el tema del indi que es creu lo de axe, crec que es més de lo mateix. Quina serà la intel•ligència d'aquesta persona, la qual fa que es puga creure aquestes coses? Veig més com a publicitat enganyosa el programa polític del PP, el jurament d'un acusat reincident davant del jutge, ...

    ResponElimina
  2. Desde mi punto de vista la publicidad es esa gran mentira que todos hemos decidido creernos. Sabemos que lo único que pretenden es vendernos sus productos, en algunos casos, incluso tratando de desacreditar a la competencia.
    En nuestra mano está discernir entre verdad y mentira, entre lo que realmente necesitamos y lo que la sociedad quiere que necesitemos.
    No es más rico el que más tiene, sino el que menos necesita. ¿Es cierta esta frase? ¿Vivimos en concordancia con ella?. Creo que la gran mayoría habremos respondido sí a la primera pregunta pero muy pocos habrán respondido sí a la segunda.

    ResponElimina